Grymt pass på gymmet!

Publicerat 2013-02-25 18:37:00 | i kategori Vardag

Jag och Linnea ( http://bestronggiirl.blogg.se/ )  körde ett riktigt grymt pass på 2,5 timme idag! Axlar ocj ben stog på agendan. Jag viktade upp 20 kilo och körde 120 kg i benpressen vilket gjorde att jag blev så slut att jag inte klarade av att vikta upp i resterande övningar utan körde på samma som jag gjort tidigare. Mina axlar har verkligen format sig, efter ett par set så reser de sig och blir riktigt rejäla! Det är jätteroligt att det blir sådan skillnad. 200 vanliga situps och sedan nytt rekord på 30 reps i magmaskinen på det också. Känns kanon! Imorgon ska vi köra ett rent armpass för att få resning på biceps och triceps. Linneas biceps har verkligen tagit form! På mig är det störst skillnad på axlarna och gäddhänget börjar sakta men säkert förflytta sig uppåt. Imorgon ska vi ta midjemått på mig också för jag upplever och de andra säger att jag minskat tydligt i midjeomfång, roligt!
 
Jag körde verkligen slut på mig själv idag så var tvungen att ta det lugnt ett tag efteråt och fick skippa den tänkta cyklingen. Men verkligen ett kanonpass och vi hoppas det blir lika roligt imorgon! :)
 
Tagga armpass imorrn!
 
//Zandra
 
 
 
 
Postat av: anita björkman

Härligt Zandra ! Men LITE försiktig kanske du ska vara, lätt att få nån skada o då kan du inte träna alls ! kramen..

2013-02-25 @ 19:36:19
Postat av: Cathie

Vad kul att det går så bra! :)

2013-02-26 @ 09:58:12
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: