Skönt att få sova

Publicerat 2013-02-26 11:50:32 | i kategori Vardag

Har sovit länge och väl mina två första lediga dagar, så skönt! Slarvade med sömnen hela förra veckan vilket inte gjorde min morgontrötthet så mycket bättre. Jag som redan har väldigt svårt för att komma upp på morgonen fick verkligen kämpa och höll på att komma försent minst tre gånger (men hade hela tiden två minuter till godo, hihi). Att sova rätt och äta rätt är verkligen viktigare än man tror.
 
Mitt största problem är att äta regelbundet då jag har svårt att känna av när min kropp behöver fyllas på med energi, att äta ofta och lite är bättre än mycket och sällan. Just nu äter jag kanske tre gånger om dagen och det är iallafall två mellanmål för lite. En gång var tredje timme ska man iallafall äta något för att vara pigg och glad hela dagen. Nu ska jag ner och äta så jag får fart på denna dagen!
 
Min söta lilla Helga! <3
(Även kallad lilla bajs...)
 
//Zandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: