+ 40 kg

Publicerat 2013-03-01 18:37:48 | i kategori Vardag

 
De senaste gångerna jag varit på gymmet så har jag bara viktat upp mer och mer. Igår körde vi ett riktigt stenhårt pass på rygg och triceps och idag köttade vi ben och axlar. Mina axlar blir redigt stora efter alla övningarna är genomförda. Dagen guldstjärna vill jag ge till mig själv när det kommer till benpressen. Viktade upp inte mindre än 40 kg gämfört med förra gången och är nu uppe i 160 kg! På fyra pass har jag gått dit upp från 50 kg. Ökat 110 kg i benstyrka sedan jag började. Det tycker jag själv är riktigt bra gjort! :)
 
Hittade ingen passande bild till inlägget så det fick bli en gammal favorit, Sputnik & Jag för lääänge sedan. <3
 
//Zandra
 
 
Postat av: Melissa

sv; Eftersom jag rider på ridskola vill jag ta chansen att utvecklas på storhäst och kunna breda ut min ridning. Själv känner jag mig mycket bekvämare, och man får en helt annan känsla!
Jag är mest orolig över hur det kommer att bli att hoppa häst. Jag tävlar mycket hoppning med ponny och tävlar en ganska storhoppad ponny. Tror du det kommer att vara någon skillnad? :)

2013-03-01 @ 22:24:47
URL: http://melissabudak.webblogg.se
Postat av: Melissa

sv; Haha, jahg tycker det var en enorm skillnad att hoppa upp på en stor häst från C-ponny. Men jag antar att min tid är snart är inne, haha :D Tack för hjälpen åtminstonde! :)

2013-03-01 @ 22:57:01
URL: http://melissabudak.webblogg.se
Postat av: anita björkman

Antar du värmer upp ordentligt så det inte blir några skador. BRA gjort av dig Zandra att satsa på träning det behöver vi alla och speciellt om man utövar nån sport, dina konkurrenter må darra när du kommer ut på tävligsbanorna ! Anita.

2013-03-02 @ 09:33:08
Postat av: matilda

Oj du måste vara riktigt stark!

2013-03-06 @ 18:59:49
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: