En öm och mörbultad skinka

Publicerat 2011-12-10 22:26:10 | i kategori Träning

Idag är en historisk dag! Ramlade nämligen av Heidi för allra första gången. På repetionen inför höjdhoppningen idag blev hon så lycklig efter att att ha hoppat ett räcke på 140 cm så hon gjorde några seriebockar direkt i landningen, och jag som inte orkar sitta emot riktigt flög som en vante efter några bocksprång. Men det var kul att se henne så lycklig! Direkt när jag ramlat av så lugnade hon sig och kom fram till mig. Blicken var full av bus! "Kom igen nu matte, nu kör vi en omgång till!"- blicken ni vet? Dessutom var hon riktigt snygg att se på från marken. ;)

Har duschat henne nu på kvällen och min skinka som tog landningen blir bara stelare och stelare haha! Vi ska repetera en sväng på förmiddagen imorgon igen så förhoppningsvis är hon lite lugnare till själva showen.


Guldhästen! Är så glad att jag har henne! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: