Härlig Uteritt!

Publicerat 2011-12-01 23:13:41 | i kategori Vardag

Missade bussen till skolan imorse eftersom jag har så himla svårt att vakna på morgonen. Tog tag i stallet istället och bestämde mig för att passa på att rida en långritt på Heidi, man måste ju passa på medans det är ljust! Reflexerna åkte dock på eftersom det antagligen skulle varit mörkt när vi kom hem och jag har ingen koll på hurvida jakten ligger till i skogen som jag rider i osv...

Heidi var helt underbar idag! Hon trampade på och var helt loss och låg i alla gångarter, galoppen speciellt. Vi var ute i ca. 1.5 h så det blev ett ordentligt konditionspass. magnum har tappat en sko så får se hur vida öm han är imorgon eftersom han nästan blir halt såfort han tappar en sko.

Imorgon ska Heidi trimmas och ev. Magnum också om han inte är för öm. Natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: