Hästkrafter i en mer koncentrerad form

Publicerat 2011-12-16 22:43:29 | i kategori Vardag

Idag så var jag och besiktade min älskade bil! Kör en underbar (och lite trimmad) Volvo 740 -88! Fick bilen i födelsedagspresent av mamma när jag fyllde 16 och har haft den sedan dess. Min Pärla! Var tvungen att ställa av den för ett par månader sedan eftersom jag inte hade råd att åka med den, men nu är den igång eftersom jag måste ha en bil att ta mig fram och tillbaka till Lövsund som jag ska jobba på under jullovet.

Den behövde inte komma tillbaka på ombesiktning förän samma tid nästa år! Fina fina underbara älsklingsbilen! Precis som min mamma så är jag väldigt svag för äldre Volvos.


Pärlan i sommras! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: