I feel like shit, but at least I feel something

Publicerat 2011-12-15 18:15:29 | i kategori Vardag

Terminens sista skoldag är nu till ända och jag har fått ytterligare en massa plugg avklarat!

Ikväll ska vi ha städkväll i lägenheten men innan jag börjar hjälpa till ska jag till stallet en vända.

Ligger just nu och latar mig en stund och lyssnar på mitt favvoband IN FLAMES! Their songs are like drugs to me!Ska snart börja köra igång med allt serriöst.

Btw så brukar folk bli väldigt förvånade när de får höra vilken musik jag lyssnar på och jag får ofta höra att "Jag inte ser ut som en sådan" osv... METAL IN MY HEART!





Vad tycker ni? Ser jag för snäll ut för den sortens musik? ;)

Postat av: Jessica

hahahha det där med musiken har jag också fått höra några gånger! Några av mina favoritband är Iron Maiden, Deathstars, Ramstein osv... haha det är ingen som tror! xD

2011-12-15 @ 18:31:47
URL: http://snurraan.blogg.se/
Postat av: Jessica

svar: haha nej det gör inte många! ;D In flames är jäkligt bra också! :D

2011-12-15 @ 19:04:33
URL: http://snurraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: