Ibland kan man unna sig att vara vanlig människa

Publicerat 2011-12-07 23:16:07 | i kategori Vardag

Vi som håller på med hästar har sällan tid att göra "vanliga" saker som för andra är självklart, kunna ligga vid TVn en hel kväll, gå på stan med en vän, festa osv... Men jag anser iallafall att man som hästmänniska uppskattar dessa små tillfällen extra mycket!

Jag har hunnit med att både festa och gå på stan på bara två dagar nu! Igår var det julfest vilket gjorde att idag mådde man som man förtjänade när man inte är van att festa lika mycket som alla andra, och idag gick jag på stan och hann till och med fika med en av mina kära vänner som har full förståelse till att jag nästan aldrig har tid att ses. Tack för en toppendag Linnèa!

Kvällen spenderades dock i stallet. Mitt underbara stall, jag ÄLSKAR att vara där och bara sitta och fundera på hur lyckligt lottad jag egentligen är. Jag lever andra tjejers dröm! Jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara en "vanlig" människa, jag skulle bli alldeles för rastlös...

Åh vad jag älskar er mina fina hästar! <3






Heidi, Magnum, Sputnik & Musse <3
Postat av: Jessica

håller helt med dig, jag skulle aldrig kunna vara en "vanlig" människa. Jag skulle allvarligt talat dö om jag inte hade mina hästar! Jag är så glad att jag får leva mitt liv! <3

2011-12-08 @ 15:17:21
URL: http://snurraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: