Jobbat som ett djur

Publicerat 2011-12-28 22:16:38 | i kategori Vardag

Förlåt för att jag uppdaterat så dåligt de senaste dagarna men har varken haft tid eller intenet här.

Iallafall så rullar livet på och jag har tränat och jobbat massor! Får så himla mycket bra hjälp när jag är på Lövsund.

Heidis sadel måste värmas om, den nyper henne i vänsterbogen väldigt rejält vilket kan ha betydelse till varför jag haft så svårt att lägga henne rätt på hinder sista tiden, varför hon ibland skjuter rygg i skritten och varför jag haft svårt att börja henne till vänster, och varför hon har haft svårt för att länga sig. Inte så konstigt när sadeln låser henne. Men nu vet vi det och den 5.e Januari kommer sadelutprovaren och så får vi se om sadeln går att värma om. Annars får jag sälja den och köpa en ny.

Efter nyår så kommer ev. Heidi att flytta hem och Magnum flyttar till lövsund så är förhoppningsvis lilla gubben någorlunda igång till våren om han får en riktig rivstart nu!

Jul har det vart nu också! Min favorit julklapp var mina gröna gummistövlar jag fick! Välbehövligt!!

Postat av: Jessica

ny blogg! :)

2011-12-29 @ 12:20:55
URL: http://puzzleofmyheart.blogg.se/
Postat av: linnea

Gummistövlar is the shit! Lyx att du har gröna, jag har svarta tråkiga ;)

2011-12-29 @ 19:54:30
URL: http://linneahutanl.blogg.se/
Postat av: linnea

svar; ja det är fan underskattat med städjobb! :)

2011-12-29 @ 22:41:33
URL: http://linneahutanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: