Känslan av att misslyckas..

Publicerat 2011-12-08 17:35:35 | i kategori Vardag

Idag fick jag mig en riktig självförtroende törn. Vi har haft hästprov hela dagen i skolan. Praktiska teoriprov, skriftligt prov, knoppa & linda benen- Prov osv osv... Och jag fick IG i Ridning, Longering & Hästens anatomi... Har aldrig någonsin skrivit IG på ett prov och så blir det helt plötsligt 3 stycken på samma dag! Det blev bara för mycket!

Jag tycker redan att det är jobbigt att läsa en hästkurs i skolan och det här gjorde inte precis saken bättre... Jag vet att jag är riktigt skicklig som ryttare så varför i helvete ger läraren mig IG för!? Tårarna har sprutat åt alla håll och kanter under dagens lopp och det har mest kännts som att lärarna satt dit oss för det vi varit osäkra på "bara för att"... Vi ska ha en sådan här dag till och jag undrar om de gav oss såhär dåliga betyg med flit bara för att vi ska få känna oss bättre nästa gång? Jag har ingen aning! Är grymt ledsen och besviken iallafall... Nu ska jag till stallet och öva på att rida som jag tydligen är skitdålig på enligt mina lärare...

 
Typ såhär känner jag just nu jaoo...
Skolan är ju för fan inte kloka...
Postat av: Jessica

svar: ja eller hur! :D önskar alla var så snälla!

2011-12-08 @ 20:08:05
URL: http://snurraan.blogg.se/
Postat av: Jessica

svar: ja helt klart! :D

2011-12-09 @ 09:18:48
URL: http://snurraan.blogg.se/
Postat av: Esther J

Du är jätte duktig! :D

2011-12-09 @ 17:13:57
URL: http://Http://Estherjarvling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: