När latmasken tar över...

Publicerat 2011-12-02 20:20:45 | i kategori Vardag

Idag hade jag bara noll motivation till att rida, har skjutsat min syster till sin pojkvän och lite annat istället... Jag tycker att det är bättre att man går ut och känner sig peppad med en plan inför varje ridtur annars är det inte kul, enligt mig. Så idag ska jag förbarma mig över mitt skitiga och ostädade rum istället OCH tvinga mig själv att köra ett pass på mammas Cross-trainer.. jag råkade äta en munk förut, och lite skumtomtar imorse... och lite choklad igår... Meeen iallafall! Kommer nästan i mina Domino-ridbrallor nu! (efter att ha tänkt lite mer på vad jag äter i 5 dagar, man måste ju börja nånstans!) :) Kingslandbrallorna får ligga på hyllan ett tag till för är rädd för att spräcka dem det första jag gör..

<----- Det är sånna som er som gör mitt liv svårare!!! :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: