Som en ny människa

Publicerat 2011-12-19 21:46:21 | i kategori Vardag

Hur många har inte hört uttrycket "man blir som en ny människa efter en riktigt varm och skön dusch."? Exakt så känner jag mig nu, som en ny människa! Tog en sådan där härlig skollhet dusch så att det nästan gör ont i hela kroppen nu efteråt.

Det lät bättre i mitt huvud än att läsa det som jag skrev ovanför, men iallafall! Ännu en dag är till ända och jag är riktigt mosig och trött nu känner jag, viket måste betyda att jag jobbat på ordentligt! Heidi står så fint i sin box i stallet där borta nu och det var så sönt att kunna rida inomhus!!

Känner mig alldeles luddig i bollen nu så ska nog ta en tripp till drömmarnas värld snart.. ZZZZzzzzz.

:)

 
Postat av: linnea

svar: oki va synd :) ja jag vet, ska va glad på lördag iaf för då är det julafton o jag älskar julen :D men jag kan inte dölja att jag saknar att ha en häst att rida på.

2011-12-19 @ 22:28:47
URL: http://linneahutanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: