Sputnik <3

Publicerat 2011-12-21 22:19:28 | i kategori Vardag

Att gå vidare innebär inte att glömma.. <3










Jag glömmer aldrig jag är så otroligt glad för att vi fick den här tiden tillsammans, jag minns det med glädje och jag är evigt tacksam för allt du gett mig. Nu går vi skilda vägar på tävlingsbanan men jag har iallafall turen att få ha dig kvar hemma, även om det är jobbigt just nu så vet jag att allt kommer att bli toppen i framtiden.

Jag älskar dig Sputnik <3


Postat av: linnea

fina bilder på er!

och så ett svar: tack för de kloka orden. klart jag minns henne med glädje men jag kan inte hjälpa de svackor jag hamnar i när det känns att hon inte är med mig längre. saknad är inte lätt att vara stark emot <3 kram

2011-12-22 @ 07:24:08
URL: http://linneahutanl.blogg.se/
Postat av: my

ni var grymma tillsammans! måste vara en härlig känsla att ha tagit fram honom helt själv och lyckats så bra i toppen!:)

2011-12-27 @ 10:52:58
URL: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: