Städar medans snön trillar ner utanför

Publicerat 2011-12-17 12:56:02 | i kategori Vardag

Just nu så snöar det faktiskt i den lilla byn Bergshammar som jag bor i. Jag och pojkvännen städar för fullt i hans lägenhet och det blir faktiskt jättefint! Ni visste nog inte det men i 3 år sommarjobbade jag som städerska hos ISS. Jag var på Försäkringskassan och städade några veckor varje sommar och stormtrivdes! Det var ett av de skönaste sommarjobben jag haft...

Om en stund ska jag iallafall bege mig ut till stallet. Snön smälter nästan direkt när den når marken så jag tror inte att broddar kommer bli nödvändigt idag heller. Ska rida båda pållarna idag efter att de vilat hela veckan eftersom jag har haft läxor upp över öronen! Har fortfarande en del skolarbeten kvar men det hinner jag ta tag i under dessa veckor då jag har lov.

Ska någon göra något speciellt på jullovet? Åka utomlands ex? :)


Magnum förra jullovet.
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

vilken fin blogg!

2011-12-17 @ 13:41:07
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: