uppfrächning!

Publicerat 2011-12-04 16:12:39 | i kategori Vardag

Visst blev bloggen fin nu efter att Emilia fixat till den? Själv är jag jätte nöjd! Jag är som sagt värdelös på webbdesign så det är tur att andra är duktiga på det! :) Mycket roligare att blogga när man har en fin blogg!

Uppdateringen har varit låg i helgen pga att jag har jobbat hos Jannica på Lövsund och hjälp pojkvännen att flytta till sin nya lägenhet. Datorn är där men har saknat internet. ZABINE HÄLSAR!! Hon vrålade det nyss när hon ruschade förbi mig och sprang in i köket, knassyster! Vi hörs senare ikväll när jag sitter vid min egna dator! :D

Postat av: Rosanna Zimdahl

sv håller med! känslan i globen var otrolig :)

2011-12-04 @ 16:56:14
URL: http://hastdiggaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: