Vilovecka

Publicerat 2011-12-13 17:46:30 | i kategori Vardag

Beslutade nyss att hästarna får vilovecka denna sista vecka som jag har kvar i skolan. Jag kommer omöjligt att hinna med allt plugg annars, om jag nu hinner med det över huvud taget... Ska hämsta lillasyster Zamantha från deras luciafirande snart och innan dess ska jag ta och göra en foderstat så har jag en liten punkt på listan avklarad!

Är det fler än jag som nästan får jobba ihjäl sig för att hinna med nu innan jullovet?


Snart Jul!
Postat av: Jessica

vad går du på för skola och linje? Låter som att vi har exakt samma saker att göra i skolan. Förra veckan ägnade jag 6 timmar åt att räkna foderstater för att få MVG, haha -.-

2011-12-14 @ 13:31:42
URL: http://snurraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: