1.a Advent.

Publicerat 2011-11-27 22:46:01 | i kategori Vardag

Idag är det första advent och endast fyra veckor kvar tilll jul! Det känns dock som mars eftersom det är 10 grader varmt och blött ute, blir nog oingen snö till jul i år.

Försökte iallafall att få lite julstämmning genom att julpynta hästarnas boxar! Det blev jättefint och alla 4 fick likadant pynt så att ingen blir avundsjuk. ;) Köpte även en liten vit julgran som passade jättefint bredvid havrelådan. Tar bild på julpyntet imorgon!

Skulle försöka betala min studentmössa förut också men när jag loggade in så upptäckte jag att jag återigen blivit förväxlad med min klasskompis Sanna Svensson... Är det verkligen så liten skillnad på Zandra & Sanna?? Blev väldigt sur... Det är inte första gången det händer, har flera gånger fått Sannas frånvaro och hon har fått min osv bara för att lärarna blandat ihop oss och nu detta... Suck!


Bara en termin och några veckor kvar till studenten!
Postat av: Linnea

ÅÅH MEN JAAA DU HAR BLOGG IGEN :D glaaaad man blev kramar :D mhehe

2011-11-28 @ 18:03:21
URL: http://linneahutanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: