Börjar på ny kula igen

Publicerat 2011-11-21 13:48:25 | i kategori Vardag

Har alltså bestämt mig för att börja blogga igen! Har haft ett ganska långt uppehåll men har blivit så inspirerad på senaste tiden av div. andra hästbloggar som jag läser regelbundet.

Mitt 18.e år börjar gå mot sitt slut och jag lämnar ponnytiden bakom mig. Mina fina ponnyer Musse & Sputnik kommer att bli kvar i familjen då mina yngre systrar Zabine (15 år) och Zamantha (10 år) tar över dem.

Jag kommer uppdatera en del om hur det går för mina syrror då jag misstänker att de flesta är lite nyfikna hur det kommer gå framför allt för Zabine & Sputnik nu framöver. Syrran har stora planer på att försöka kvala till Utomhus SM 2012 så vi får se hur det kommer gå!

Annars kommer jag mest uppdatera om mina två storhästar Heidi och Magnum som jag går vidare in i livet som Young Rider med.

Bloggens design ska jag uppdatera så fort jag får möjlighet och en gnutta hjälp eftersom jag är värdelös på webbdesign! Bilderna i headern ska så fort som möjligt bytas ut då de är några år gamla.

Presenterar hästarna i varsitt separat inlägg lite senare!


Min & Sputniks sista tävling tillsammans.
Bronsmedaljörer Inomhus SM 2011 för 3.e (!!) året i rad!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: