Favoritfärgerna

Publicerat 2011-11-22 20:23:20 | i kategori Vardag

Tar en liten paus från pluggandet och tänkte berätta om något jag verkligen tycker om!
Mina absoluta älsklingsfärger är Blått och Gult! Jag har dessa färgerna överallt! Mitt rum är blågult, min bil har massa detaljer i blågult, jag har massor med blågula kläder, min stallåda är blågul och såklart så har jag massor med blågul utrustning!

Jag är fullständigt tokig i dessa färger tillsammans och det är det absolut snyggste jag vet!
Om någon vänlig själ hittar blågul utrustning eller vad som helst i mina älsklingsfärger så får ni hemskt gärna tipsa mig!


Lite ur min samling med blågula saker!


Sputnik & jag efter en seger på Täby Galopp 2005. All in Yellow`n Blue!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: