Godmorron!

Publicerat 2011-11-22 08:48:26 | i kategori Vardag

Våran klass har sovmorgon till kl. 9.50 idag, skönt. Hästarna var redan ute när jag kikade ut genom fönstret, misstänker Zamanthas bästa kompis Bella som brukar förbarma sig över mina pollar då hon vet att jag nästan alltid försover mig och är jätte stressad på morgonen. Zamantha och Bella är 10 och 12 år och är alltid först i stallet på morgonen innan Bella cyklar till sin buss som går till hennes skola i stan och Zamantha cyklar till skolan i samhället som ligger ca. 2 km från våran gård.

Bella rider och tar hand om en av våra B-ponnyer som heter Madness "Nisse" (f. 2006 e: Sputnik!). Zamantha tar hand om min gamla B-ponny Rollex och shettisarna Fyffelin & Marshmallow Z. Det är tur att Bella finns i stallet! Dels för att Zamantha då har en jämnårig kompis att vara med och sedan är hon så duktig!

 
Bella & "Nisse" och Zamatha & Rollex på Täby i somras.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: