Got everything I need!

Publicerat 2011-11-27 10:49:01 | i kategori Vardag

På Globen igår så lyckades jag faktiskt för första gången köpa allt som jag planerat! Men mamma var som som vanligt värst och handlade för glatta livet. Märkte att det blivit sådan himla prisskillnad sen de senaste åren... ALLT har blivit dyrare.. (Med vissa få undantag). Hittade några skitsnygga ridbrallor och när man vänder på prislappen så kostar de inte mindre än 2000 spänn, när jag hittade en kavaj jag gillade, 4000 spänn osv... Jättetråkigt för oss vanliga dödliga som letar efter snygga fynd. :(

Lyckades dock hitta alla saker som jag planerat att köpa, plus lite till;

Från Börjes:
Kingsland Ridbyxor 300 :-
Domino Ridbyxor 250 :-
Glansspray 65 :-
Gummisnoddar 10 :-
Handskar 75 :-

Från Filippas Ridsport:
Vit Tävlingsskjorta 199 :-

Från någon Random affär:
Marinblå Kavaj 449 :-

Från någon annan random affär:
6 Par strumpor 50 :-

Hittade även något som jag ska spara till och det var en hjälm från HV Polo som kostade ca, 2200 :-. Provade den och tyckte den var jätteskön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: