Stockholm International Horse Show

Publicerat 2011-11-24 12:33:34 | i kategori Vardag

I helgen är det såklart, som för många andra, Globen som gäller! längtar efter att få handla en massa på mässan och kolla på hoppningen och showen! Det som är absolut roligast med showen i Globen är Shettisgaloppen! 2001 och 2002 var jag själv med och tävlade när och vann flera gånger med min shetlandsponny Fyffelin! Det var något av det roligaste jag gjort! Fyffelin har vart med flera gånger i globen med Zabine och Emma Westberg, innan jag red där så tävlade ryttaren Py Jägerden henne i Globen.


Zabine och Fyffe i Globen!
Postat av: Jessica

svar: ÅÅÅÅHHHHHH DU HAR BLOGG!!!! :D lycka! hihii ja du brukade ju alltid säga det men visst fan har det gått grymt bra för dig även när han inte varit med på tävlingar på senare tid! :p hur är det med dig nu för tiden? Och hur är det med stjärnponnyn? :D

saknar de där ponnytävlingarna något grymt!

2011-11-24 @ 14:49:04
URL: http://snurraan.blogg.se/
Postat av: Jessica

svar: haha vad lustigt! :p haha det kan jag tänka mig, det är lite skillnad mot Örnie! :) Åh vad härligt! :) Du får inte tävla ponny nästa år sedan va? Vad har du för hästar nu då? :)

Örnie mår toppen! Han ska tack och lov inte säljas! Han bor kvar hemma och rids av min 10åriga kusin :D

2011-11-24 @ 15:07:00
URL: http://snurraan.blogg.se/
Postat av: Jessica

svar: ja det där med att fatta beslutet att sluta rida en ponny man älskar är inte lätt. Men storhäst är jäääkligt kul också! :D Åh det låter inte helt fel! :) haha min vita springare är ett 10årigt sto efter Cardento, egen uppfödning :) Hon har gått ett par 1.30 innan jag började rida henne men vi har bara tävlat 1.20 än så länge, men högre kommer det bli! :D Sedan har jag ett 4-årigt sto efter Maraton också men hon är precis inriden så jag ska få lite ridhjälp med henne nu över vintern så ska jag köra på med henne också sedan i vår! :D Galet kul!

2011-11-24 @ 18:08:57
URL: http://snurraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: