Att vara mörkrädd...

Publicerat 2012-04-13 02:44:53 | i kategori Just Feelings

Klockan är just nu i skrivande stund halv 3 på morgonen, och jag kan inte sova...

Min pojkvän är på sitt jobb och jobbar sin sista natt den här veckan och kommer hem om ca 4 timmar. Det här är så sjukt jobbigt! Jag vill sova, men jag vågar inte släcka lampan. Det är för varmt under täcket och jag kan inte slappna av när jag är ensam. Jag är 19 år och kan inte sova om inte någon annan finns i samma rum!

Jag har alltid varit mörkrädd. Ibland har det varit mindre och ibland värre. Värst är det när jag ska sova. Ligger och fantiserar och lyckas alltid skrämma upp mig själv. Är så rädd för att bli rädd så jag blir rädd för det. Försöker tänka ljuva tankar om My little Ponys osv men det slutar alltid med att de får huggtänder och blir läskiga. Undviker alltid skräckfilmer eftersom jag vet att jag annars kommer vara rädd ett halvår efteråt. Jag vet inte vad jag ska göra åt det här.. Mamma har pratat om att vi ska spara en hundvalp från Lova i sommar så vi får se. Jag vill bara kunna sova då det här förstör min sömn i veckorna, innan tävlingar osv...  



Ja men typ så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: