Fullt ös, medvetslös

Publicerat 2012-04-24 17:37:49 | i kategori Vardag

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Det har hänt massor i helgen. Tänkte berätta om allt lite kortfattat.

I Lördags tävlade jag med Magnum i strängnäs. Plågade ner min stackars fot i stöveln och grinade på framhoppningen för att det gjorde så fruktansvärt ont. Vi var felfria i lagklassen 95 cm och laget slutade på en 3.e plats med 5 fel totalt. I 1 m efteråt rev han första hindret. Jag kunde inte hjälpa honom så mycket eftersom jag inte kunde hålla om vilket resulterade i att han kröp intill på hindrerna.

I söndags var Zabine iväg och tävlade fälttävlan med Musse. Det var deras första fälttävlan tillsammans och de slutade på en 6.e plats.

I fredags tror jag det var så flyttade Madness ( Nisse ) till Västerås och står hos Ella Björklund över veckan. Ella ska starta honom ett par gånger för att sedan försöka kvala in honom till ungponny SM. Jätteroligt!

Mitt i allt kul så kommer även en tråkig nyhet. Igår när jag tog in hästarna så var Magnum halt och hade puls på insidan av ena framkotan... Antagligen har han slagit på sig eller vrickat sig, precis som förra gången han var skadad. Suck.. Nu är det bara vila och hoppas på det bästa!


Fina Halte Per.. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: