Ibland är det tur att man har syskon

Publicerat 2012-04-15 23:03:15 | i kategori Vardag

Min snälla syster Zabine har tagit hand om mina hästar idag. Hon har mockat, fixat mat till dem och ridit Magnum. Verkligen tur att jag har syskon som kan ställa upp nu när jag har skuttat på mina kryckor hela dagen. Har redan tröttnat på det. Zabine red lite grundläggande på Magnum och hoppade även ett par språng på honom. Ev. ska hon rida båda mina stora imorgon om hon hinner och orkar annars får jag försöka komma på något annat sätt att motionera dem på.

Överväger om jag ska gå till skolan imorgon eller om jag ska vänta. På Ökna är det ganska många sträckor om dagen man måste gå för att ta sig till lektionerna, matsalen, stallet osv. Vet inte om jag pallar att skutta runt på 1 ben. Börjar redan få blåsor i händerna.

Har btw massor med fina bilder att lägga upp b¨åde från tävlingen igår och Zabine-ridning från idag! Kameran är dock hos Mamma och jag är hos pojkvännen... Ska försöka lösa det på något sätt.


Bästa syrran! ( För tillfället )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: