Nästan Kryckfri!

Publicerat 2012-04-17 20:13:38 | i kategori Vardag

Jag har verkligen tagit det lugnt med min fot i två dagar nu så idag behövde jag bara en krycka på vänster sida för att kunna ta mig fram. Skönt! Kan även stödja lite mer på foten nu. Imorgon ska jag testa att rida lite lätt och se om den håller annars får jag vila ett par dagar till.

Har passat på att pyssla lite med min bil nu på kvällen. Min pojkvän har bestämt sig för att vi ska göra om den totalt. För er som inte vet så heter min älskling Volvo 740 och är en årsmdl -88. I somras var den ursnygg men har sunkat till sig en hel del nu sista halvåret. Så nu håller vi på att slipa ner den så att vi kan spackla alla repor och all tonvis med rost som den har. Pärlan. Fick min bil i födelsedags present av mamma för 3 år sedan. Övningskörde en hel del i den också. Den har aldrig krånglat för mig och startar alltid! 
(Dock gillar den inte när pappa kör den för varje gång han ska köra så krånglar den, hihi.)
 
Pärlan till höger i somras.


Pärlan nu i garaget. Det ska byggas annan front och bakdel och så ska det lackas om och fräschas upp! :)
Postat av: Ullis

Som sagt, vi kanske snart har en liknande Volvo till salu.. ;)

2012-04-17 @ 22:17:26
Postat av: Emma - En satsande tävlingsryttare

super fin blogg, följa varann via bloglovin ? :D

2012-04-19 @ 06:34:16
URL: http://vibymuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: