Prylnojja

Publicerat 2012-04-12 22:04:34 | i kategori Utrustning

Oj vad roligt det är att köpa saker över nätet! Det och gå på krogen är nog den största fördelen med att fyllt 18, fast just jag är ju 19 nu...

Har precis klickat hem ett begagnat Anna Scarpati schabrak med matchande huva och fick hem mitt nya mobilskal med sverigeflagga på idag!! Jag älskar allt som är blå-gult. Inväntar mitt nya sverigepannband nu bara... Sitter konstant och kollar hästnet och den här hästpryl-säljar sidan på facebook och håller utkik efter härliga fynd! Upplever att det är billigare att handla på nätet än i butik numera.

Jag blir alldeles tokig på alla fina saker som finns! Vill bara ha och ha och ha! Prylnojja på hög nivå kan man kalla det, haha.


Nya mobilskalet! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: