Pusselbitarna börjar falla på plats

Publicerat 2012-04-25 10:35:29 | i kategori Vardag

Har vart så otroligt stressad inför studenten en period men nu känns det som det börjar ordna upp sig. Har bockat av ett par skoluppgifter och äntligen hittat både balklänning och studentklänning. Nu återstår bara att hitta ett jobb och fortsätta bocka av skoluppgifter. Sjukt att balen är om exakt en månad idag!

Jobb som jag funderar på då. Jag vill allra helst bli någon sorts maskinförare, helst hjullastarförare. Men jag har funderat på att söka som svetsare till Swenox där både mamma och min pojkvän jobbar, även funderat på Oxelösunds hamn där man tydligen får köra en del. Annars är jag inte kräsen utan kan stå i bilken matbutik som helst och jobba, alla pengar är bra pengar!

Ska inte tävla igen föränn 11.e Maj så på den fronten är det lugnt just nu. Får hoppas Magnum blir bra snart, igår var hans ben knöligt och varmt... bubben.

Postat av: Jessica

vad har hänt med magnum? :/

2012-04-28 @ 19:40:53
URL: http://puzzleofmyheart.blogg.se/
Postat av: Jessica

svar: ååh okej, hoppas han blir bättre snart då! när är nästa tävling för dig sedan? :)

2012-04-29 @ 19:56:09
URL: http://puzzleofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: