Rainy Friday

Publicerat 2012-04-20 15:15:32 | i kategori Vardag

Regnig och ruskig dag idag då. Dagen har bestått av Prov för min del medan de andra i hästgruppen har ridit. Jag var inte i skolan de första dagarna av denna vecka pga min fosing så då fick jag görat idag istället. Dessutom skulle våra träningsdagböcker in för allra sista gången. Känns som jag inte gjort annat än att skriva idag. Avslutning hade vi också på fördjupningen, det har gått så grymt fort de här 5 veckorna + 1 veckas lov. På Måndag börjar sista etappen av skolan och någongång kommer våra Studentmössor landa. Känner mig rätt stressad över studenten faktiskt. Har inte köpt en enda klänning och har tekniskt sett inte råd att gå på balen, men det löser sig nog! Studenten är ju verkligen Oce in a lifetime så det måste ordna sig.

Imorgon då så ska det tävlas igen. Denna gång är det Magnum som ska iväg och hoppa Div. 3 allsvenskan. 95 cm och sedan första 1 m som avd. A. Mycket roligt! Kvällen kommer bestå av putsning och knoppning, just as I like it! Hörs senare! :D


Postat av: fanny

vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-04-21 @ 00:39:09
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: my

sv: tack! I 130 blev det 12 fel, hon snubblade efter nr ett så gjorde en volt framför tvåan sen blev det lite orytmiskt så vi rev 2an och 3an, vi är inte så vana än med 130 som i 120 men det går framåt:)

2012-04-21 @ 21:09:03
URL: http://mybergdahl.blogspot.com
Postat av: my

sv: nej tyvärr, finns så mycket andra tävlingar närmare oss här..

2012-04-23 @ 18:06:46
URL: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: