Studiebesök på Strömsholm

Publicerat 2012-04-19 18:04:32 | i kategori Vardag

Idag var alla vi som läser Hästens Utbildning på strömsholm på rundvandring och föreläsning. Vi fick massor med information om deras olika utbildningar och hur de utbildar sina unghästar osv. Vi fick även en rundvandring i de olika stallarna och ridhusen. Jag skuttade på så gott det gick på mina kryckor och hade tillslut blåsor i händerna.

Efter att ha varit på Strömsholm så är jag så grymt sugen på att söka någon utbildning dit, men haken är att jag är så grymt skoltrött... Dessutom är det dyrt att ta med sig en egen häst och jag har ju dessutom 2. Blir nog inget med det de närmaste året men i framtiden kanske.. Behöver hur som haver skaffa mig ett jobb snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: