Weekend

Publicerat 2012-04-29 22:08:48 | i kategori Vardag

Nu har snart helgen passerat förutom för mig då som har helg två dagar till, sweet! Zabine och Sputnik är påväg hem från Baltic cup. Helgens resultat har vart två 5,e platser och en 7,e. Pratade med mamma och Zabine förut idsg och det lät som om de haft riktigt roligt, och det är huvudsaken! Bloggar från mobilen så skyller ev. stavfel på mitt mycket känsliga touch skrivbord. Eftersom familyn vart iväg så har jag varit högsta hönset på gårn, något som jag mycket väll skulle kunna tänka mig att vara framöver. Jag har lagat mat åt mina småsyskon och haft ansvaret för stallet. Idag städade jag och Zamantha duschrummet i stallet. Ett antal spadtag med lera och grus fick vi slänga ut.. Många hovar är det som spolas varje dag så det samlas endel under gummimattorna. Sedan red jag och Zam ut en långis med Musse och Heidi. Mysnivå på hög nivå i det fina väder som vart idag. Bild på mig från igår då det skulle blivit Rumble Rockabillykväll meen det blev lite ändrade planer. Söt som socker var jag iallafall!
Postat av: anita björkmana

Duktigt av dig att sköta både gård, hästar och småsyskon när päronen är bortresta!

Otroligt snyggt foto på dig!

2012-04-30 @ 09:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: