Helgen börjar bra!

Publicerat 2012-08-02 18:44:36 | i kategori Tävling

Nu har båda rödskimmlarna hoppat varsin klass. Madness var först ut imorse och hade endast ett ynkligt pet på ett räcke, men en snabb fyra fels tid räckte till en 3.e placering! Ella red en lugn och prydlig runda, en av de finaste jag sett henne göra på Nisse faktiskt så det var jätte kul. Sputnik hade lite dramatik innan sin start då ryttaren precis innan dem gick omkull och fick vänta på ambulans. Bine fick då värma upp på nytt och hoppade för en liten stund sedan felfritt i SMets välkomsthoppning (uppvärmningsklassen). Åker upp till Årsta Runsten själv antingen idag eller imorgon fm. SM är verkligen en rolig tävling med mycket prestige och roligheter. Måste planera hur hästarna här hemma ska ha det innan jag bestämmer när jag åker bara.
Sputnik & Madness, Far och Son, eller "Kopiorna" som mamma brukar säga. De är grymt lika!
 
Fina Madness och duktiga Ella med dagens skörd! Ella var även felfri i välkomsthoppningen med sin fina B-ponny Kulltorps Yrrol. Har fått äran att knoppa den ponnyn imorgon! Han har en perfekt "knoppman"! :)
Postat av: Nina

Såg att du kommenterat fint på min utvecklingsbild på ponnysanning. Tack! :-)

2012-08-03 @ 12:55:22
URL: http://ninafyrman.wordpress.com
Postat av: johanna sällström

Hoppas det går bra för båda ponnysarna hela helgen!! :)

2012-08-03 @ 16:55:34
URL: http://jsjumping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: