4 månader till studenten!

Publicerat 2012-02-23 13:56:35 | i kategori Vardag

Jag längtar hur mycket som helst tills jag tar studenten. Endast 4 månaders plugg kvar sedan blir jag en arbetslös fattig student, hihi! Nej inte arbetslös, jag hoppas på att kunna jobba som maskinförare någonstans och får jag inte det kan jag tänka mig att jobba i någon affär, all money is good money.

Men iochmed studenten som hägrar så krävs det massor med planering. Jag sitter blandannat i balkomittèn för Öknas bal och sedan ska det fixas med min egen mottagning, flaket, och inte minst klänningarna! Man måste ju ha en till studenten och en till balen. Studentklänningen har jag hittat exakt den jag vill ha! Men jag kommer förmodligen aldrig köpa den eftersom den kostar typ 2000 kr...



Visst är den fin? Tänk om man kunde vinna på lotto eller nått... :(
Postat av: Fanny

Jättefin klänning! :)

2012-02-24 @ 16:18:08
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: Camilla i skåne

Supersnygg. Nu får du prata fint och snällt med alla i släkten. Klart att du ska ha den. Jag sponsrar med 100 kr om du kan få andra att sponsra dig med resten.

2012-02-24 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: