Borde plugga men har helt enkelt inte lust...

Publicerat 2012-02-07 21:44:56 | i kategori Vardag

Hade en riktig toppendag i skolan idag! Har verkligen saknat mina heltokiga vänner. Sjuka i huvet rättare sagt. ;) 

När jag kom hem så körde jag på i stallet och red ut Magnum en sväng. Hann inte med Heidi eftersom jag skyndade mig hem för att plugga till Naturkunskaps provet imorgon, men all energi rann av mig när jag steg innanför dörren. Vill bara duscha och lägga mig! 

Imorgon ska Magnum hoppträna igen. Ska bli roligt! 

 
Postat av: johanna sällström

Jag vet att du går på ökna & om ett år ska jag välja gymnasium & då vill jag väldigt gärna gå på ökna,Så jag undrar kan du berätta lite om skolan??:)



Vad går du för linjer??

är dom bra??

Tycker du själva skolan är bra??

Hur mycket praktik har ni??

& sen undrar jag om du kan lägga upp ditt schema igen men i större format för man såg inte så mycket förra gången. Tacksam för svar!:)

2012-02-08 @ 16:58:23
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: