Det var visst kallt i lilla Sverige

Publicerat 2012-02-06 20:31:02 | i kategori Vardag

Längtar nästan redan tillbaka till Kanarieöarna. Det är så himla kallt här hemma! Hann rida Heidi en liten pytte kortis innan mina händer skrek av köld och tappade känseln. Imorgon ska jag försöka utrusta mig med bättre kläder, men först är det skola som gäller.

Fick konstigt nog nästan träningsvärk av att mocka 2 boxar idag, eller så är det musklerna som strejkar i kylan. Men oj vad skönt det var att träffa pollarna igen. Hade verkligen saknat dem.

Imorgon ska jag ta tag i en massa. Har fortfarande inte fått min sadel! Ska ju tävla i helgen så vore inte helt fel att få hem den. I värsta fall får jag hoppa Heidi i Magnums sadel så det löser sig iallafall.

Nu ska det duschas och sedan sovas för att orka upp till das Schule zu morgen.

Puss & Kram
Skumbanan


Ska bli grymt kul att tävla nästa helg igen!! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: