Dumma väder

Publicerat 2012-02-22 19:44:07 | i kategori Vardag

Blev ingen ridning idag, det töar för fullt just nu vilket betyder: isgata överallt. Hade stora problem bara att ta mig från bilen till stalldörren fast jag parkerade så nära jag bara kunde. Ingen idè att ta ut hästarna när det är sådant underlag för man får ändå inte ut något vettigt av ridturen. Gud, välsigna mig med ett ridhus! Snälla...

Har vart och fixat höpåsar nu på kvällen eftersom pappsen inte rullat in någon bal tidigare idag. Men nu är det alltså fixat och hästarna står i sina boxar och mummsar lite försenad eftermiddagshösilage.
Om det töar hela natten hoppas jag att det funkar att rida imorgon. Annars kanske jag kan övertala min mammsing att skjutsa mig och pollarna till ett ridhus. :)

 
Tänk att kunna rida i ridhus när man vill... drömma kan man ju alltid.

Postat av: Anonym

Jo vi kan åka till ridhus. Tror Bondeby är lämpligast. Eller Ingelsta. Vi var där idag med Bella och Nisse. De hoppade LA.bana flera ggr. Blir ett roligt år i år. (med kopian)

2012-02-22 @ 22:20:16
Postat av: Jessica

jag har inte heller ridhus hemma.. .det är lite trist. Tänk vad lätt allt skulle vara om man hade det!

2012-02-23 @ 20:55:01
URL: http://puzzleofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: