Internet krångel...

Publicerat 2012-02-29 19:41:54 | i kategori Vardag

Internet har krånglat i ett par dagar nu därav den dåliga uppdateringen.

Mitt allra sista sportlov är nu över och jag är igång i skolan igen. Nästa vecka börjar fördjupningen vilket betyder att Magnum ska bo på skolan i 6 veckor. Undrar om Heidi kommer överleva så kär som hon är i honom. Det ska bli jätte kul för det lär bli 6 intensiva veckor hoppas jag på och då hoppas jag att lille Magnum utvecklas mycket. Kommer ju ha tillgång till både ridhus och hinderpark medan han står där.

På söndag ska jag och Heidi på Div. 1 träning för Trosa - Vagnhärads Ridklubb och så får vi se om det blir något hoppande i lag för våran del. Magnum är iallafall tänkt att vara med i Div. 3!

Imorgon är det dessutom studentfets! Temat är "ursäkta, jag har visst kommit fel." både jag och mina vänner är jätte taggade! Vi ska klä oss som ryttare och våran motiveraing är att vi var påväg till Ryttargalan men visst hammnat på villospår. Ska bli jätte kul! Men nu ska jag bege mig till stallet, blir en sen kväll ikväll.


:)
Postat av: johanna sällström

Gud va kul om du ska va med i DIV.3 för Trk, för de hade jag också tänkt:)

2012-03-03 @ 15:37:02
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: