Just my day

Publicerat 2012-02-15 20:34:43 | i kategori Vardag

Var extremt seg imorse efter att ha drömt mardrömmar om dinosaurier hela natten, awesome.. Stressade till skolan sedan och skrev Nationella proven i SV B. Gick nog sådär, skulle skriva en debatt artikel men det blev mer ett faktainlägg kändes det som. Jag var allmänt okoncentrerad och seg. :(

Eftersom vi blev klara med proven strax efter lunch så fick vi gå hem sedan. Åkte med Angelica hem till mig medan de åkte till stallet där Angelica rider. Mötte sedan upp henne och en till klasskompis med Heidi och så red vi på långtur. Heidi hade lite svårt att hänga med Angelicas och Helenas travare men vi gjorde så gott vi kunde. Mysigt var det iallafall! Fixade sedan resten i stallet och parkerade mitt arsle här i soffan. :P

Anmälde mig nyss till högskoleprovet också och betalde en räkning. Ska försöka plugga lite hästanatomi och delar nu.

 
Saknar´t!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: