Myskväll!

Publicerat 2012-02-25 00:04:18 | i kategori Vardag

Har haft en jätte mysig kväll med min pojkvän och våra vänner. Först var vi och bowlade, jag förlkorade som vanligt. :) Sedan var vi på Rhodos och åt god mat. Jag orkade typ hälften, snacka om slöseri med pengar.. men gott var det!

Innan vi drog ut på myskväll så red jag båda hästarna. Red ett rätt misslyckat pass på Heidi. Hon var framtung hela tiden och sköt mig ur sadeln i galoppen. Jag orkar verkligen inte sitta emot när hon gör så! Ska göra ett nytt försök imorgon efter Zabines tävling. Magnum var väldigt springig men det brukar han vara hemma. Den pollen blir verkligen en helt annan när han kommer iväg. Han är mycket lugnare borta än hemma.

Zabine tävlar alltså imorgon. LB med Musse och sedan LA och Msv B med Sputnik. Jag följer såklart med som trogen hästskötare. :)


Zabine och Sputnik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: