Nöjd tjej!

Publicerat 2012-02-21 20:31:57 | i kategori Vardag

Idag är en sådan dag då jag känner mig tillfreds med det mesta, och inte minst är jag nöjd med mig själv. Jag har många fel och brister men ännu fler fördelar och saker som gör just mig orginell. Det finns bara en heltokig blond Zandra Svensson som råkar vara just jag!

Jag är ingen svag, mesig tjej som låter folk piska mig i ryggen obemärkt. Jag är sjukt stark! Jag levde bland de svaga men reste mig och fann min stryka! Jag har inte fallit för grupptryck att börja röka eller följa med och festa och dricka mig redlös. Jag började inte dricka alkohol och prova allt bara för att jag blev erbjuden. Jag testade när jag kände mig redo och har lärt mig vart jag har min gräns. Vissa fester har jag setat med en cola flaska och haft minst lika roligt för det!

Sedan har jag min hobby, mina fina hästar. De har gjort att jag känner ansvar och vet den stora skillnaden mellan rätt och fel. Att vara ute på stan och göra förbjudna saker bara för att det ger en kick har aldrig intresserat mig. Jag är inte ett dugg rädd för att resa mig och motivera varför heller. Jag är inte rädd för att ge svar på tal och stå för vad jag tycker. Och jag kan ta att folk inte tycker lika dant och acceptera det. 

Jag tycker själv att jag är rolig och jag älskar att skatta och höras. Jag tycker om att bjuda på mig själv och göra andra glada, och jag tycker om att lyssna på andra och få säga några peppande ord. Att folk blir irriterade på att just jag beter mig precis som jag vill ger mig bara bekräftelse på att de ser mig som ett hot på ranglistan. Fine by me! Såfort jag tar på mig lite smink så tycker jag att jag ser jätte söt ut. Att se mitt ansikte i spegeln får mig att känna mig nöjd och känslan av att kunna känna mig nöjd gör mig ännu nöjdare. 

En sammanfattning av texten - Jag är så nöjd över att vara exakt den jag vill vara, mig själv.


Jag har lika mycket rätt som alla andra att trivas med mig själv och vara nöjd med den som tittar tillbaka i spegeln. :)
Postat av: Olivia Albertsson

Ser upp till dig som fan Zandra! Du är helt underbar! Har bara träffat dig en gång, men du gjorde ett otroligt första intryck på mig ska du veta! Tycker att du är GRYM! <3

2012-02-21 @ 21:21:21
Postat av: anita björkman

All heder åt dig Zandra, du har all anledning att vara nöjd med dig själv o ditt liv ! kram....

2012-02-21 @ 21:27:44
Postat av: snygging

2012-02-22 @ 05:05:43
Postat av: snygging

Du e den bästa tjejen som finns. Jag älskar dig för precis den du är mitt allt <3<3<3

2012-02-22 @ 05:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: