Pausar efter en blöt ridtur

Publicerat 2012-02-18 19:39:02 | i kategori Vardag

Är inne och värmer mig efter en ridtur på Magnum i snöblandat regn, usch. Magnum var duktig förutom att han blev rätt för lite saker, men så brukar det vara. Körde kondition och lite mjölksyra idag. Travade och galopperade fram och tillbaka på en lång grusväg som finns i närheten. Lite trött tror jag att han blev.

Ska snart ta mig i örat och gå ut och motionera Heidi. Tänkte ta en kortare runda med henne idag. Är inte så sugen nu längre som jag var i förmiddags pga det tråkiga vädret. Men som de säger, det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder!

Ny design är påväg upp också! Kommer bli så jäkla toksnyggt! Duktiga Emilia Svedlind är det som har knåpat ihop den, precis som den jag har nu. :)

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: