Underbara sovmornar!

Publicerat 2012-02-18 12:26:20 | i kategori Vardag

Jag älskar att sova länge och kunna gå upp precis när jag vill. Jag har alltid varit en sådan modell som går i bitar om jag inte får minst 8-9 timmars sömn per natt, med ett undantag och det är när jag tävlar. Dagen innan tävling kan jag lätt vara uppe till 12 för att gå upp vid 5, men de¨t är bara för att jag tycker att det är så fruktansvärt kul! Jag älskar att tävla, men ibland är det skönt med en ledig helg också. :)

Min söte underbara pojkvän gjorde precis brunch till oss, falukorv, bacon och makaroner! Kärlek till snabbmakaroner!

Mina planer för dagen ser ut som följande;

* Stallet, rida båda pollarna (och kanske slänga mig upp på någon ponny... Fick sådan ponnyabstinens i torsdags när vi busade i snön på skolan så måste nog ta mig en liten runda på Musse, hehe..)

* Sen är klockan förmodligen massor och då ska vi åka och handla, min gubbe och jag. ;)

* Sen sova ännu mer och se fram emot en hääärlig sovmorgon i morgon bitti också

Välkommen Sportlov! <3


Bine & Dösnygge Musse.


Goding från Teneriffa! Charlie begravd i sanden. :)
Postat av: extremt anonym person

hmm, bara jag som lagt märke till att det inte bara är Musse som är dösnygg på denna bild?

Tänkte väl det..

2012-02-20 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: