Äntligen Helg!

Publicerat 2012-01-21 12:10:41 | i kategori Vardag

Nu är det äntligen helg! <Och idag ska jag för första gången på hela veckan rida! Eftersom det vart så mörkt varje dag när jag kommit hem från skolan och pga den rådande skritskobanan utomhus så har jag inte velat riskera något. Speciellt inte med Magnum som inte har bakskor och därmed inte kan ha broddar. Funderar på om man skulle investera i ridhuskort någonstans, men det är ju så svårt att få tid att åka iväg och dessutom har jag inte råd att åka med min bil, vilket innebär att jag då måste be mamma eller pappa och få låna deras och har de då inte möjlighet att låna ut dem till mig så funkar det inte alls. Dessutom får jag bara in en häst i taget i transporten eftersom de är stora och tunga och jag bara har B-kort. Motivationen är dessutom noll just nu. :(

Men idag har jag bestämt mig att iallafall göra ett försök, får väll se hur det slutar.


Ska det vara vinter så ska det vara såhär, annars behöver vintern inte komma alls, tycker jag.
Postat av: J

åh jag håller med dig angående bildtexten! ska det vara minusgrader kan det ju ligga lite snö också så man åtminstone kan rida ute :P

2012-01-21 @ 13:56:17
URL: http://puzzleofmyheart.blogg.se/
Postat av: linnea

SVAR; Jaaa snälla gör det! när har du råd då? :D

2012-01-21 @ 19:23:22
URL: http://linneahutanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: