Back to Reality

Publicerat 2012-01-08 20:38:30 | i kategori Vardag

Var och hämtade hem Heidi från Lövsund för en stund sedan. Det suger att jullovet är slut!! Imorgon börjar jag mitt livs sista skoltermin och verkligheten börjar igen. Det har verkligen vart toppen på Lövsund! Jag har jobbat stenhårt men lärt min jätte mycket och rätat ut en hel del frågetecken mellan mig och Heidi. Hann ju aldrig ta dit Magnum men det kanske blir på sportlovet istället? Man kan ju alltid hoppas!

Första tävlingen är planerad, den 29.e ska jag iväg till Bullersta och hoppa 110 cm med Heidi. Funderar på att ta med Magnum också och hoppa 90 men jag vet inte riktigt eftersom han inte är helt igång. Ska fundera vidare på det. Imorgon ska jag ringa och beställa min sadel också så hoppas jag att jag får den snart!

Btw så börjar jag med en ny livsstil från och med idag! Jag och Ellen var på Rusta och köpte massa Naturdiet grejor så nu jäklar ska det bli godisfritt i mitt liv! Vill bli sådär snygg igen som jag var 2009!


Jag och Roches 2009, plattmage.se....



Söt Heidi! <3
Postat av: J

svar: Det är ett 4 årigt sto efter Goldmine! haha ingen shettis men hon har väldigt sött huvud! :P Hon blev precis inriden så nu ska jag fortsätta lite med henne. Hon är grymt fin och sjukt positiv och snäll så det ska bli superkul att se hur hon utvecklas! :D

2012-01-08 @ 22:42:44
URL: http://puzzleofmyheart.blogg.se/
Postat av: J

svar: ja så småningom! :) Red henne första gången idag och hon har bara blivit riden i 2 månader än så länge! :p

2012-01-09 @ 15:47:04
URL: http://puzzleofmyheart.blogg.se/
Postat av: linnea

SVAR; ja :( det var en fin glass du hade. hihi.

men vadå , du klarar väl det galant! Har du viljan och orken så kan du göra det! Vi kan peppa varann :D

2012-01-09 @ 19:07:46
URL: http://linneahutanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: