Bye Bye Säkerhetsvästen!

Publicerat 2012-01-01 22:47:52 | i kategori Utrustning

Något jag nyss tänkte på var att jag numera aldrig mer behöver ha säkerhetsväst på mig när jag tävlar! Jag tillhör den skara människor som vet att säkerhetsvästen kan rädda ens liv i vissa situationer men som ändå väljer att inte använda den om jag inte måste. Jag vill gärna att mina yngre systrar rider med säkerhetsväst även hemma, speciellt Zamantha som bara är 10 år, men jag själv anser att för mig är den obekväm och hindrar mig från att röra mig fritt vilket jag irriterat mig på (dessutom tycker jag att jag ser fet ut i den!). Nu anses jag ändå av regelverket som tillräckligt gammal för att inte vara i samma behov av den som yngre ryttare. Bye Bye säkerhetsvästen!



Postat av: linnea

SVAR; hörrudu'ru du är inte fet! Och att lukta hästskit är inget fel på för det är något varje människa borde pröva på i livet ;) <33

2012-01-03 @ 21:58:36
URL: http://linneahutanl.blogg.se/
Postat av: linnea

SVAR; hörrudu'ru du är inte fet! Och att lukta hästskit är inget fel på för det är något varje människa borde pröva på i livet ;) <33

2012-01-03 @ 21:58:37
URL: http://linneahutanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: