Det var bara att glömma att rida idag...

Publicerat 2012-01-16 22:07:50 | i kategori Vardag

Skulle ha haft ett par skridskor på mig påväg till stallet idag! Tror att jag hade kommit fram betydligt fortare då.. Blank is hela vägen, suck, tar vintern aldrig slut?

Det är ca. 1,5 km mellan stallet och min pojkväns lägenhet och på vägen dit så sprang jag hela vägen förutom sista biten. Skönt att få motionera lite. Jag SKA ju som sagt komma i mina Kingsland byxor samt min nya kavaj helst innan första tävlingen så det gäller att ligga i lite.

Det ska bli grymt skönt att komma iväg till Teneriffa! Knappt två veckor kvar nu! Har beställt bikini från nelly.se så det är bara hoppas att jag kommer i den. Synd att man inte kan ta med sig hästarna dit och galoppera på sandstranden.. Just dreamin.


Gode Gud, skänk mig ett ridhus...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: