First Day in school - First Day of my new life!

Publicerat 2012-01-09 16:54:21 | i kategori Vardag

Första skoldagen på den sista terminen är nu avklarad! Idrott och Naturkunskap var det enda vi hade på schemat idag. Såhär ser btw mitt schema ut för er som undrar:

Heelt okej om man jämför med hur det varit tidigare! För er som inte visste så går jag nu min sista termin på Öknaskolan med Inriktning Jordbruk och en blandning av Häst och NV. På Torsdags eftermiddagnarna kommer jag vara kvar i skolan tills jag är klar med det allra sista kapitlet i Matte C, vilket kommer ta mig max 2 eftermiddagar, tjoho!

Började med mina Naturdiet shakear idag också eftersom jag köpte en kavaj på Globen som jag knappt kommer i ... (!) Jag har lite mulliga anlag och är en riktig sockergris men nu jäklar så ska jag komma i min nya kavaj! (Och mina nya kingslandbrallor också för den delen...) Nu i början ska jag iallafall börja med att byta ut middagen mot en påse Naturdiet pulver istället för mina älskade rostmackor (snyft) och te. Vi får väll se hur det går!

Nu ska jag byta om och bege mig mot stallet. Heidi och Magnum ska båda ridas idag. Blir nog inte så mycket mer än skritt eftersom underlaget suger... Men det är bara att göra det bästa av situationen, vi höres senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: