Fredagen den 13.e

Publicerat 2012-01-13 22:06:08 | i kategori Vardag

Hade en riktigt goodie dag idag... Körde i diket på väg till skolan, hehehe. Andra gången iår! Men körde väldigt långsamt så jag behövde bara lite knuffhjälp så var bilen på vägen igen. :) Efter skolan så var det en tjej från 2.an som provade min sadel på sin fjording så vi får väll se hur det blir med det.

På vägen hem fick jag soppatorsk på motorvägen men som tur var hade jag min reservdunk! När jag kom hem fixade jag åt hästarna och de kom in tidigt för en gångs skull, ca kl. 4. Blev ingen ridning idag pga den stenhårda ridbanan och stormvindar... Jag önskar mig ett ridhus!!!!

Har sedan spenderat de senaste 3 timmarna i soffan kramandes med min älskling!! <3

Imorgon ska jag gymma med min kära vän Linnèa och förbränna ostkakan som jag diskret tuggar på just nu... :)


<3
Postat av: linnea

SVAR; ja. det kan man väl verkligen säga i detta fall! MY GOOOD :D <3

2012-01-13 @ 22:45:39
URL: http://linneahutanl.blogg.se/
Postat av: linnea

synd att jag håller på o bli sjuker! Men gymmet har öppet på söndagar kl 16-20 så vi kan vä träna imorn ist? :D

2012-01-14 @ 10:15:31
URL: http://linneahutanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: