Idag åker vi!

Publicerat 2012-01-28 14:35:54 | i kategori Vardag

Sent ikväll åker vi mot flygplatsen i Göteborg för att sedan åka vidare mot Teneriffa! Ska bli så sjukt spännande. Har en massa kläder i torktumlaren nu och undrar hur jag ska få ner allt i min sportbag som jag packar i.

Samtidigt är det lite jobbigt att lämna hästarna hemma även om vi fixat hästvakter och hundvakt, lite seperations ångest så att säga. Men det ska ändå bli sjukt kul! En hel vecka blir vi borta med semester! Jag vet ju inte ens vad man gör på semester eftersom det här är första gången... Vad brukar man göra på semesterresor??

Postat av: linnea

MINA TIPS:



kom hem utvilad. här har du en perfa chans att vila upp kropp o själ. TÄNK INTE PÅ HÄSTARNA främst, de får det kanon, klarar sig. Man behöver släppa sånt om man ska kunna koppla av. Sola, bada, koppla av, strosa på sandstranden, skratta o ha kul, driv med sköna servitörer. Precis så ska en sol semester vara. OCH glöm inte solkrämen, vet inte hur lätt det är att få en semestervecka förstörd pga soleksem efter två dagar ;)

HA EN UNDERBAR RESA my friend. kram <3

2012-01-28 @ 17:44:07
URL: http://linneahutanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: