In Flames, My light in the darkness

Publicerat 2012-01-17 22:32:12 | i kategori Vardag

Inte fan gick det att rida idag heller! Blir fan tokig!!!! :( Det är halt och isigt... sedan är jag fattig som en jävla bondläpp, finns så mycket jag behöver köpa!! Är så grymt trött på skolan dessutom också, blääää.... All energi bara rinner ur mig när jag inte får hålla på i stallet så som jag vill, jag lever för det samtidigt som världen sätter stopp för det! Blir så trött, ledsen och besviken... Jag VILL hålla hästarna i toppform, men jag kan inte! Magnum är inte ens i form, han är bara fet och hårig just nu. Jag kan inte ha nån häst på Lövsund för jag har inte råd att ta mig dit med skitbilen. Jag får inte köpa Heidis sadel själv på avbetalning för att jag inte har något fast jobb, jag vill börja jobba NU! Jag vill bli självständig och få kontroll på mitt liv. Jag kan heller inte köra hästarna till något ridhus i närheten eller köpa gymkort som jag vill för jag har inte RÅD! Jag vill ha råd att leva och göra det jag vill! Istället blir både jag och mina hästar bara fetare och allt mer otränade. Jag vill inte ha det så! Fan, finns det ingen lösning på den här jävla helvetes skiten????

Ledsen tjej....
Lyssnar på mitt favorit band In Flames och söker lite tröst i den metaliska gitarren och de dundrande trummorna som tillsammans bildar en melodi av perfektion.
Postat av: linnea

MEN HALLÅ TJEJEN! spring en runda med mig på lördag! sommarstugan? Kjamis <3

2012-01-18 @ 13:40:37
URL: http://linneahutanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: